• صفحه اصلی
  • مرور
    • شماره جاری
    • بر اساس شماره‌های نشریه
    • بر اساس نویسندگان
    • بر اساس موضوعات
    • نمایه نویسندگان
    • نمایه کلیدواژه ها
  • اطلاعات نشریه
    • درباره نشریه
    • اهداف و چشم انداز
    • اعضای هیات تحریریه
    • همکاران دفتر نشریه
    • اصول اخلاقی انتشار مقاله
    • بانک ها و نمایه نامه ها
    • پیوندهای مفید
    • پرسش‌های متداول
    • فرایند پذیرش مقالات
    • اخبار و اعلانات
  • راهنمای نویسندگان
  • ارسال مقاله
  • داوران
  • تماس با ما
 
  • ورود به سامانه ▼
    • ورود به سامانه
    • ثبت نام در سامانه
  • English
صفحه اصلی فهرست مقالات مشخصات مقاله
  • ذخیره رکوردها
  • |
  • نسخه قابل چاپ
  • |
  • توصیه به دوستان
  • |
  • ارجاع به این مقاله ارجاع به مقاله
    RIS EndNote BibTeX APA MLA Harvard Vancouver
  • |
  • اشتراک گذاری اشتراک گذاری
    CiteULike Mendeley Facebook Google LinkedIn Twitter Telegram
فصلنامه مدیریت توسعه و تحول
مقالات آماده انتشار
شماره جاری
شماره‌های پیشین نشریه
دوره دوره 1396 (1396)
دوره دوره 1395 (1395)
دوره دوره 1394 (1394)
دوره دوره 1393 (1393)
دوره دوره 1392 (1392)
دوره دوره 1391 (1391)
دوره دوره 1390 (1390)
دوره دوره 1389 (1389)
شماره شماره 5
شماره شماره 4
دوره دوره 1388 (1388)
محرابی, جواد, بابای اهری, مهدی, طاعتی, مریم. (1389). ارائه الگوی یکپارچه پیاده سازی مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)در بانک ملت. فصلنامه مدیریت توسعه و تحول, 1389(4), 61-71.
جواد محرابی; مهدی بابای اهری; مریم طاعتی. "ارائه الگوی یکپارچه پیاده سازی مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)در بانک ملت". فصلنامه مدیریت توسعه و تحول, 1389, 4, 1389, 61-71.
محرابی, جواد, بابای اهری, مهدی, طاعتی, مریم. (1389). 'ارائه الگوی یکپارچه پیاده سازی مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)در بانک ملت', فصلنامه مدیریت توسعه و تحول, 1389(4), pp. 61-71.
محرابی, جواد, بابای اهری, مهدی, طاعتی, مریم. ارائه الگوی یکپارچه پیاده سازی مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)در بانک ملت. فصلنامه مدیریت توسعه و تحول, 1389; 1389(4): 61-71.

ارائه الگوی یکپارچه پیاده سازی مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)در بانک ملت

مقاله 7، دوره 1389، شماره 4، بهار 1389، صفحه 61-71  XML اصل مقاله (372 K)
نویسندگان
جواد محرابی 1؛ مهدی بابای اهری2؛ مریم طاعتی3
1دانشکده مدیریت و حسابداری- دانشگاه آزاد اسلامی قزوین
2دانشکده علوم انسانی- دانشگاه آزاد اسلامی تاکستان
3کارشناس بانک ملت
چکیده
این پژوهش به ارائه الگوی یکپارچه پیاده سازی مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در بانک ملت می پردازد. جامعه آماری این پژوهش هم کارکنان روابط عمومی بانک ملت استان تهران و هم مشتریان آن است. نمونه گیری در این پژوهش صورت نمی گیرد، چرا که هدف بررسی CRM در ساختمان مرکزی بانک ملت است. بنابراین تحقیق به صورت مطالعه موردی صورت پذیرفته است. در این تحقیق، تجزیه و تحلیل با استفاده از آمار استنباطی و استفاده از نرم‌افزار Spss انجام شد. برای تحلیل داده‌ها از توزیع فراوانی، شاخص های مرکزی و پراکندگی، تحلیل همبستگی پیرسون و آزمون t و جهت رتبه بندی متغیرها از آزمون فریدمن استفاده شده است. با توجه به تجزیه و تحلیل داده ها نتایج تحقیق نشان داد که: تغییرات فرهنگ سازمانی، تغییرات تکنولوژیکی و تغییرات ساختار سازمانی در پیاده سازی و اجرای موفق مدیریت ارتباط با مشتری تأثیر معنادار و مثبتی دارند.
کلیدواژه‌ها
مدیریت ارتباط با مشتری؛ فرهنگ سازمانی؛ ساختار سازمانی؛ تکنولوژی
آمار
تعداد مشاهده مقاله: 5,476
تعداد دریافت فایل اصل مقاله: 14,310
صفحه اصلی | واژه نامه اختصاصی | اخبار و اعلانات | اهداف و چشم انداز | نقشه سایت
ابتدای صفحه ابتدای صفحه

Journal Management System. Designed by sinaweb.