• صفحه اصلی
  • مرور
    • شماره جاری
    • بر اساس شماره‌های نشریه
    • بر اساس نویسندگان
    • بر اساس موضوعات
    • نمایه نویسندگان
    • نمایه کلیدواژه ها
  • اطلاعات نشریه
    • درباره نشریه
    • اهداف و چشم انداز
    • اعضای هیات تحریریه
    • همکاران دفتر نشریه
    • اصول اخلاقی انتشار مقاله
    • بانک ها و نمایه نامه ها
    • پیوندهای مفید
    • پرسش‌های متداول
    • فرایند پذیرش مقالات
    • اخبار و اعلانات
  • راهنمای نویسندگان
  • ارسال مقاله
  • داوران
  • تماس با ما
 
  • ورود به سامانه ▼
    • ورود به سامانه
    • ثبت نام در سامانه
  • English
صفحه اصلی فهرست مقالات مشخصات مقاله
  • ذخیره رکوردها
  • |
  • نسخه قابل چاپ
  • |
  • توصیه به دوستان
  • |
  • ارجاع به این مقاله ارجاع به مقاله
    RIS EndNote BibTeX APA MLA Harvard Vancouver
  • |
  • اشتراک گذاری اشتراک گذاری
    CiteULike Mendeley Facebook Google LinkedIn Twitter
فصلنامه مدیریت توسعه و تحول
مقالات آماده انتشار
شماره جاری
شماره‌های پیشین نشریه
دوره دوره 1397 (1397)
دوره دوره 1396 (1396)
دوره دوره 1395 (1395)
دوره دوره 1394 (1394)
دوره دوره 1393 (1393)
دوره دوره 1392 (1392)
دوره دوره 1391 (1391)
دوره دوره 1390 (1390)
دوره دوره 1389 (1389)
شماره شماره 5
شماره شماره 4
دوره دوره 1388 (1388)
حسینی, میرزاحسن, حلوائیها, وحیدرضا, رمضانی, سعید. (1389). بررسی تأثیر تصویر ذهنی برند بر وفاداری کارکنان. فصلنامه مدیریت توسعه و تحول, 1389(5), 69-75.
میرزاحسن حسینی; وحیدرضا حلوائیها; سعید رمضانی. "بررسی تأثیر تصویر ذهنی برند بر وفاداری کارکنان". فصلنامه مدیریت توسعه و تحول, 1389, 5, 1389, 69-75.
حسینی, میرزاحسن, حلوائیها, وحیدرضا, رمضانی, سعید. (1389). 'بررسی تأثیر تصویر ذهنی برند بر وفاداری کارکنان', فصلنامه مدیریت توسعه و تحول, 1389(5), pp. 69-75.
حسینی, میرزاحسن, حلوائیها, وحیدرضا, رمضانی, سعید. بررسی تأثیر تصویر ذهنی برند بر وفاداری کارکنان. فصلنامه مدیریت توسعه و تحول, 1389; 1389(5): 69-75.

بررسی تأثیر تصویر ذهنی برند بر وفاداری کارکنان

مقاله 8، دوره 1389، شماره 5، پاییز 1389، صفحه 69-75  XML اصل مقاله (568.81 K)
نویسندگان
میرزاحسن حسینی1؛ وحیدرضا حلوائیها 2؛ سعید رمضانی2
1دانشکده مدیریت- سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور تهران مرکز
2دانشگاه پیام نور تهران مرکز -کارشناس ارشدMBA
چکیده
یکی از مهمترین اهداف استراتژیک سازمانها حفظ نیروی کار مستعد و کارآزموده است. سازمان ها ابزارهای مختلفی را برای نیل به این مهم در اختیار دارند. در این پژوهش (که از نوع توصیفی-پیمایشی می باشد) سعی شده است، تا توجه مدیران را به اهمیت مدیریت تصویر برند در ذهن کارکنان سازمان (حتی مقدم و ارجح بر مشتریان آن)، جهت حفظ کارکنان، جلب نماییم. از این رو در این مقاله به بررسی تاثیر تصویر ذهنی برند بر وفاداری کارکنان پرداخته شده است. پرسشنامه ای شامل 45 سوال، بر گرفته از مقالات لاتین که برای شرایط بومی، نرم گردیده، در سه برند برتر سال 87 کشور در زمینه مواد غذایی، مورد آزمون قرار گرفته است. پایایی پرسشنامه از روش آلفای کرونباخ و روایی آن نیز با نظر کارشناسان، از طریق روایی محتوا صورت گرفته است. 160پرسشنامه در میان جامعه آماری توزیع، و داده ها با استفاده از، تحلیل مسیر و تکنیک مدل یابی معادلات ساختاری مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. یافته های تحقیق نشان می دهد که، تصویر ذهنی برند ،منجر به افزایش رضایت و در نهایت و فاداری کارکنان می گردد.
کلیدواژه‌ها
نام تجاری؛ تصویر ذهنی نام تجاری؛ رضایت کارکنان؛ وفاداری کارکنان
آمار
تعداد مشاهده مقاله: 11,924
تعداد دریافت فایل اصل مقاله: 5,804
صفحه اصلی | واژه نامه اختصاصی | اخبار و اعلانات | اهداف و چشم انداز | نقشه سایت
ابتدای صفحه ابتدای صفحه

Journal Management System. Designed by sinaweb.