1
دانشکده مدیریت و حسابداری، دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، ایران
2
دانشگاه علوم اقتصادی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، تهران، ایران
3
دانشکده مدیریت و حسابداری، دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، ایران (عهده¬دار مکاتبات)
چکیده
یکی از مسائلی که در دو دهه اخیر بیشتر از گذشته مورد توجه مدیران بوده و در کتب مدیریت مورد بررسی قرار گرفته، توانمندسازی کارکنان است و یکی از فناوریهایی که در هزاره سوم در صنعت بانکداری شاهد آن هستیم، گسترش روزافزون بانکداری الکترونیکی است. این مقاله به بررسی رابطه بین این دو چالش اساسی در بانک ملت پرداخته است. بدین منظور از مدل توانمندسازی روانشناختی اسپیریتزر استفاده شده است. در این مطالعه میدانی تعداد 134 پرسشنامه بین کارکنان و 150 پرسشنامه بین مشتریان کلیدی بانک ملت استان زنجان توزیع گردیده و دادهها با استفاده از نرمافزار spss مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. با توجه به اینکه تحقیق از نوع همبستگی بود، در تحلیل آماری از ضریب همبستگی اسپیرمن استفاده شد. نتایج تحقیق نشانگر آن است که بین توانمندسازی کارکنان و تحقق بانکداری الکترونیکی رابطه معناداری وجود دارد.
موسی خانی, مرتضی, رنگریز, حسن, نایبی, محمدامین, حسن خانی, مهدی. (1390). بررسی رابطه بین توانمندسازی کارکنان و تحقق بانکداری الکترونیکی. فصلنامه مدیریت توسعه و تحول, 1390(7), 1-7.
MLA
مرتضی موسی خانی; حسن رنگریز; محمدامین نایبی; مهدی حسن خانی. "بررسی رابطه بین توانمندسازی کارکنان و تحقق بانکداری الکترونیکی". فصلنامه مدیریت توسعه و تحول, 1390, 7, 1390, 1-7.
HARVARD
موسی خانی, مرتضی, رنگریز, حسن, نایبی, محمدامین, حسن خانی, مهدی. (1390). 'بررسی رابطه بین توانمندسازی کارکنان و تحقق بانکداری الکترونیکی', فصلنامه مدیریت توسعه و تحول, 1390(7), pp. 1-7.
VANCOUVER
موسی خانی, مرتضی, رنگریز, حسن, نایبی, محمدامین, حسن خانی, مهدی. بررسی رابطه بین توانمندسازی کارکنان و تحقق بانکداری الکترونیکی. فصلنامه مدیریت توسعه و تحول, 1390; 1390(7): 1-7.