• صفحه اصلی
  • مرور
    • شماره جاری
    • بر اساس شماره‌های نشریه
    • بر اساس نویسندگان
    • بر اساس موضوعات
    • نمایه نویسندگان
    • نمایه کلیدواژه ها
  • اطلاعات نشریه
    • درباره نشریه
    • اهداف و چشم انداز
    • اعضای هیات تحریریه
    • اصول اخلاقی انتشار مقاله
    • بانک ها و نمایه نامه ها
    • پیوندهای مفید
    • پرسش‌های متداول
    • فرایند پذیرش مقالات
    • اخبار و اعلانات
  • راهنمای نویسندگان
  • ارسال مقاله
  • داوران
  • تماس با ما
 
  • ورود به سامانه ▼
    • ورود به سامانه
    • ثبت نام در سامانه
  • English
صفحه اصلی فهرست مقالات مشخصات مقاله
  • ذخیره رکوردها
  • |
  • نسخه قابل چاپ
  • |
  • توصیه به دوستان
  • |
  • ارجاع به این مقاله ارجاع به مقاله
    RIS EndNote BibTeX APA MLA Harvard Vancouver
  • |
  • اشتراک گذاری اشتراک گذاری
    CiteULike Mendeley Facebook Google LinkedIn Twitter
فصلنامه مدیریت توسعه و تحول
arrow مقالات آماده انتشار
arrow شماره جاری
شماره‌های پیشین نشریه
دوره دوره 1398 (1398)
دوره دوره 1397 (1397)
دوره دوره 1396 (1396)
دوره دوره 1395 (1395)
دوره دوره 1394 (1394)
دوره دوره 1393 (1393)
دوره دوره 1392 (1392)
دوره دوره 1391 (1391)
شماره شماره 11
شماره شماره 10
شماره شماره 9
شماره شماره 8
دوره دوره 1390 (1390)
دوره دوره 1389 (1389)
دوره دوره 1388 (1388)
اکبری مقدم, بیت اله, بهبودی, مهدی, جعفری, فرزانه. (1391). نقش تبلیغات اینترنتی بر اثربخشی خدمات بانکداری الکترونیکی. فصلنامه مدیریت توسعه و تحول, 1391(11), 51-60.
بیت اله اکبری مقدم; مهدی بهبودی; فرزانه جعفری. "نقش تبلیغات اینترنتی بر اثربخشی خدمات بانکداری الکترونیکی". فصلنامه مدیریت توسعه و تحول, 1391, 11, 1391, 51-60.
اکبری مقدم, بیت اله, بهبودی, مهدی, جعفری, فرزانه. (1391). 'نقش تبلیغات اینترنتی بر اثربخشی خدمات بانکداری الکترونیکی', فصلنامه مدیریت توسعه و تحول, 1391(11), pp. 51-60.
اکبری مقدم, بیت اله, بهبودی, مهدی, جعفری, فرزانه. نقش تبلیغات اینترنتی بر اثربخشی خدمات بانکداری الکترونیکی. فصلنامه مدیریت توسعه و تحول, 1391; 1391(11): 51-60.

نقش تبلیغات اینترنتی بر اثربخشی خدمات بانکداری الکترونیکی

مقاله 6، دوره 1391، شماره 11، زمستان 1391، صفحه 51-60  XML اصل مقاله (413.94 K)
نویسندگان
بیت اله اکبری مقدم1؛ مهدی بهبودی* 2؛ فرزانه جعفری1
1استادیار دانشکده مدیریت و حسابداری، دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین، ایران
2دانشکده مدیریت و حسابداری، دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین، ایران (عهده دار مکاتبات)
چکیده
با رسیدن تعداد کاربران ایرانی اینترنت به بیش از 33 میلیون نفر، مجرای کسب و کار در ایران از شیوه­های سنتی به شیوه­های الکترونیکی در حال تغییر است. با توسعه سریع تجارت الکترونیک و اینترنت و بخش­های مالی و بانکداری، مشتریان به استفاده از بانکداری الکترونیکی ترغیب می­شوند، از این­رو لازم است، سیستم­های بانکی جهت حفظ و توسعه بازار خود از یک سو و افزایش رضایت­مندی مشتریان بانکی از سوی دیگر، به نحوه ترغیب کاربران اینترنتی برای انجام تراکنش الکترونیکی، از طریق تبلیغات اینترنتی توجه نمایند. این مطالعه، تأثیر تبلیغات اینترنتی بر سطوح انگیختگی و نگرش مثبت از برند را مورد بررسی قرارداده است. پس از بررسی روایی (تحلیل محتوا) و پایایی تحقیق (به میزان 81 درصد آلفای کرونباخ)، تعداد 161 پرسشنامه جمع­آوری و تحلیل آماری داده‌ها با استفاده از نرم­افزار SPSS و با بهره‌گیری از روش‌های تی­استیودنت صورت پذیرفت. نتایج حاکی از آن است که، تبلیغات اینترنتی تأثیر بسزایی در ترغیب مشتریان بانکداری برای انجام تراکنش الکترونیکی دارد.
کلیدواژه‌ها
تبلیغات اینترنتی؛ بانکداری الکترونیکی؛ انگیختگی؛ خوشایندی
آمار
تعداد مشاهده مقاله: 2,625
تعداد دریافت فایل اصل مقاله: 2,106
صفحه اصلی | واژه نامه اختصاصی | اخبار و اعلانات | اهداف و چشم انداز | نقشه سایت
ابتدای صفحه ابتدای صفحه

Journal Management System. Designed by sinaweb.