کارشناس ارشد دانشکده مدیریت و حسابداری، دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین، قزوین، ایران
چکیده
اعتماد یکی از جنبه های مهم روابط انسانی است و زمینهساز مشارکت و همکاری میان اعضای جامعه میباشد. اعتماد مشارکت را در زمینههای مختلف اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی سرعت بخشیده و تمایل افراد را برای همکاری با گروههای مختلف جامعه افزایش میدهد. با اعتماد، روابط اجتماعیِ محکم و صلحآمیز حفظ میشود که اینها به نوبه خود، پایه و اساس رفتارهای جمعی و همکاریهای سازنده هستند [15]. در این پژوهش از میان دیدگاههای مطرح شده در مورد ابعاد اعتماد، دیدگاه رابینز و برای نشان دادن تأثیر اعتماد متقابل بر عملکرد از مدل کریتنر استفاده گردیده است. با تحلیلهای آماری انجام شده بر روی دادههای گردآوری شده، این نتیجه حاصل گردید که بین ابعاد اعتماد و عملکرد رابطه معناداری وجود دارد.
فرجیان, فاطمه. (1392). رابطه اعتماد ادراک شده کارکنان به مدیران در بهبود عملکرد کارکنان (مطالعه موردی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین). فصلنامه مدیریت توسعه و تحول, 1392(14), 71-81.
MLA
فاطمه فرجیان. "رابطه اعتماد ادراک شده کارکنان به مدیران در بهبود عملکرد کارکنان (مطالعه موردی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین)". فصلنامه مدیریت توسعه و تحول, 1392, 14, 1392, 71-81.
HARVARD
فرجیان, فاطمه. (1392). 'رابطه اعتماد ادراک شده کارکنان به مدیران در بهبود عملکرد کارکنان (مطالعه موردی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین)', فصلنامه مدیریت توسعه و تحول, 1392(14), pp. 71-81.
VANCOUVER
فرجیان, فاطمه. رابطه اعتماد ادراک شده کارکنان به مدیران در بهبود عملکرد کارکنان (مطالعه موردی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین). فصلنامه مدیریت توسعه و تحول, 1392; 1392(14): 71-81.