• صفحه اصلی
  • مرور
    • شماره جاری
    • بر اساس شماره‌های نشریه
    • بر اساس نویسندگان
    • بر اساس موضوعات
    • نمایه نویسندگان
    • نمایه کلیدواژه ها
  • اطلاعات نشریه
    • درباره نشریه
    • اهداف و چشم انداز
    • اعضای هیات تحریریه
    • همکاران دفتر نشریه
    • اصول اخلاقی انتشار مقاله
    • بانک ها و نمایه نامه ها
    • پیوندهای مفید
    • پرسش‌های متداول
    • فرایند پذیرش مقالات
    • اخبار و اعلانات
  • راهنمای نویسندگان
  • ارسال مقاله
  • داوران
  • تماس با ما
 
  • ورود به سامانه ▼
    • ورود به سامانه
    • ثبت نام در سامانه
  • English
صفحه اصلی فهرست مقالات مشخصات مقاله
  • ذخیره رکوردها
  • |
  • نسخه قابل چاپ
  • |
  • توصیه به دوستان
  • |
  • ارجاع به این مقاله ارجاع به مقاله
    RIS EndNote BibTeX APA MLA Harvard Vancouver
  • |
  • اشتراک گذاری اشتراک گذاری
    CiteULike Mendeley Facebook Google LinkedIn Twitter
فصلنامه مدیریت توسعه و تحول
مقالات آماده انتشار
شماره جاری
شماره‌های پیشین نشریه
دوره دوره 1397 (1397)
دوره دوره 1396 (1396)
شماره شماره 31
شماره شماره 30
شماره شماره 29
شماره شماره 28
دوره دوره 1395 (1395)
دوره دوره 1394 (1394)
دوره دوره 1393 (1393)
دوره دوره 1392 (1392)
دوره دوره 1391 (1391)
دوره دوره 1390 (1390)
دوره دوره 1389 (1389)
دوره دوره 1388 (1388)
احمدی الوار, زهرا, پوراشرف, یاسان اله. (1396). بررسی ارتباط بین ارزش ادراک شده مشتری با عملکرد مشتری. فصلنامه مدیریت توسعه و تحول, 1396(30), 31-40.
زهرا احمدی الوار; یاسان اله پوراشرف. "بررسی ارتباط بین ارزش ادراک شده مشتری با عملکرد مشتری". فصلنامه مدیریت توسعه و تحول, 1396, 30, 1396, 31-40.
احمدی الوار, زهرا, پوراشرف, یاسان اله. (1396). 'بررسی ارتباط بین ارزش ادراک شده مشتری با عملکرد مشتری', فصلنامه مدیریت توسعه و تحول, 1396(30), pp. 31-40.
احمدی الوار, زهرا, پوراشرف, یاسان اله. بررسی ارتباط بین ارزش ادراک شده مشتری با عملکرد مشتری. فصلنامه مدیریت توسعه و تحول, 1396; 1396(30): 31-40.

بررسی ارتباط بین ارزش ادراک شده مشتری با عملکرد مشتری

مقاله 3، دوره 1396، شماره 30، پاییز 1396، صفحه 31-40  XML اصل مقاله (936.86 K)
نویسندگان
زهرا احمدی الوار 1؛ یاسان اله پوراشرف2
1کارشناسی ارشد، دانشگاه ایلام، گروه مدیریت، ایلام، ایران(عهده دار مکاتبات)
2دانشیار، دانشگاه ایلام، گروه مدیریت، ایلام، ایران
چکیده
این مطالعه با هدف بررسی ارتباط بین ارزش ادراک شده مشتری با عملکرد مشتری در بین مشتریان بانک­های شهرستان پلدختر صورت گرفته است. پژوهش حاضر از لحاظ هدف، کاربردی و از نظر شیوه گردآوری داده­ها، توصیفی و پیمایشی از نوع همبستگی است. جامعه آماری پژوهش حاضر، کلیه مشتریان کلیه بانک­ها و مؤسسات مالی پلدختر است که تعدادشان نامحدود می­باشد. با استفاده ازفرمول کوکران 384 نفر از مشتریان بانک­ها به صورت تصادفی طبقه­ای به عنوان نمونه در نظر گرفته شدند. ابزار گردآوری داده­ها پرسشنامه است که روایی محتوایی و ظاهری آنها از دید صاحبنظران و روایی سازه و همگرایی آن­ها به کمک روش­های آماری به تأیید رسید. پایایی پرسشنامه­ها نیز از طریق پایایی سازه به کمک تحلیل عاملی تأییدی و همچنین آلفای کرونباخ تأیید شد، که مقدار این ضریب برای متغیر برای ارزش ادراک شده 911/0 و برای متغیر عملکرد مشتری 918/0 است. داده­ها با بهره­مندی از مدلسازی معادلات ساختاری و نرم­افزارهای لیزرل و اس.پی.اس.اس تجزیه و تحلیل شد. نتایج پژوهش نشان داد که بین ارزش ادراک شده و عملکرد مشتری رابطه مستقیم، مثبت و معناداری وجود دارد. همچنین بین ارزش ادراک شده و 3 بعد عملکرد مشتری رابطه مستقیم، مثبت و معناداری وجود دارد.
کلیدواژه‌ها
ارزش؛ ارزش ادراک شده؛ عملکرد مشتری
مراجع
آمار
تعداد مشاهده مقاله: 612
تعداد دریافت فایل اصل مقاله: 887
صفحه اصلی | واژه نامه اختصاصی | اخبار و اعلانات | اهداف و چشم انداز | نقشه سایت
ابتدای صفحه ابتدای صفحه

Journal Management System. Designed by sinaweb.