1
دانشجوی کارشناسی ارشد،گروه مدیریت، واحد قزوین، دانشگاه ازاد اسلامی، قزوین، ایران
2
استاد ، گروه مدیریت، واحد قزوین، دانشگاه ازاد اسلامی، قزوین، ایران (عهدهدار مکاتبات)
چکیده
در این تحقیق به بررسی اثرات فراموشی سازمانی بر یادگیری و پذیرش نوآوریهای فناوری اطلاعات در آموزش و پرورش استان تهران پرداخته شد. جامعه آماری تحقیق حاضر کلیه کارشناسان سازمان آموزش و پرورش استان تهران میباشند. با مراجعه به اداره کارگزینی تعداد کارشناسان 493 نفر تعیین شده است. روش نمونه گیری تصادفی ساده بوده و با استفاده از فرمول کوکران حجم نمونه 216 نفر تعیین شد. نتایج تحقیق نشان داد، فراموشی سازمانی هدفمند بر پذیرش نوآوری فناوری اطلاعات و یادگیری سازمانی تاثیر مثبت و معنادار دارد. بعلاوه نتایج تحقیق نشان داد که فراموشی سازمانی تصادفی بر پذیرش نوآوری فناوری اطلاعات و یادگیری سازمانی تاثیر منفی و معکوس دارد. بعلاوه نقش میانجی یادگیری سازمانی در ارتباط با تاثیر دو بعد فراموشی سازمانی (هدفمند و تصادفی) بر پذیرش نوآوری فناوری اطلاعات پذیرفته شده است.
جزایری, آتنا سادات, الوانی, سیدمهدی. (1397). بررسی اثرات فراموشی سازمانی بر یادگیری و پذیرش نوآوریهای فناوری اطلاعات. فصلنامه مدیریت توسعه و تحول, 1397(32), 1-10.
MLA
آتنا سادات جزایری; سیدمهدی الوانی. "بررسی اثرات فراموشی سازمانی بر یادگیری و پذیرش نوآوریهای فناوری اطلاعات". فصلنامه مدیریت توسعه و تحول, 1397, 32, 1397, 1-10.
HARVARD
جزایری, آتنا سادات, الوانی, سیدمهدی. (1397). 'بررسی اثرات فراموشی سازمانی بر یادگیری و پذیرش نوآوریهای فناوری اطلاعات', فصلنامه مدیریت توسعه و تحول, 1397(32), pp. 1-10.
VANCOUVER
جزایری, آتنا سادات, الوانی, سیدمهدی. بررسی اثرات فراموشی سازمانی بر یادگیری و پذیرش نوآوریهای فناوری اطلاعات. فصلنامه مدیریت توسعه و تحول, 1397; 1397(32): 1-10.