[1] احمدی طهرانی، الهام، نعیمی، صدیقه السادات، خادمی کلانتری، خسرو، اکبرزاده باغبان، علیرضا و توکلی زاده، سارا (1396)، «تطابق فرهنگی و بررسی اعتبار محتوای فارسی محور یک پرسش نامه معیار تشخیصی برای اختلالات مفصل فکی- گیجگاهی»، طب توانبخشی، ش3: 140-133.
[2] اسدی، زهرا (1393)، «منشوراخلاقی حکومت و مدیریت علوی در عهدنامۀ مالک اشتر»، پایان نامۀ کارشناسی مرکز مدیریت حوزۀ علمیۀ خواهران.
[3] ایمانی لیل آبادی، علی، شاه صفی، حسن و تاج آبادی، حسین (1396)، اصول اخلاق سازمانی در اسلام، فصلنامه مطالعات منابع انسانی، شماره 25: 164- 141.
[4] پورعزت، علی اصغر (1394)، «مدیریت ما، مدیریت اسلامی در پرتو نهج البلاغه امام علی (ع)»، تهران: انتشارات بنیاد نهج البلاغه، چاپ پنجم.
[5] حسنقلی پور یاسوری، طهمورث، جواد فقیهی پور، جواد و فقیهی پور، سمیه (1394)، «روش تحقیق به زبان ساده؛ پژوهش کیفی»، تهران: نشردارالفنون، چاپ اول.
[6] حسین زاده، امیر و عابدی جعفری، حسن (1386)، مرزشناسی حوزۀ اخلاق سازمان و مدیریت، فصلنامۀ حوزه و دانشگاه روش شناسی علوم انسانی. سال سیزدهم، شمارۀ 53، ص144-133.
[7] خدری، بهزاد، محمدزاده، اقدم و مومنی ماسوله، فریده السادات (1395)، عوامل اجتماعی موثر بر فساد اداری در سازمانهای دولتی شهرستان سنندج، فصلنامه رفاه اجتماعی، شماره60: 172- 137.
[8] خسروانیان، حمیدرضا و شفیعی رودپشتی، میثم (1390)، مطالعۀ تطبیقی الگوی مدیریت اخلاق در سازمان در مکاتب غربی و آموزه های علوی، فصلنامۀ علمی –پژوهشی پژوهش نامۀ اخلاق، سال چهارم، شمارۀ 12، ص172-145
[9] رضی، سید شریف (1392)، نهج البلاغه حضرت علی (ع)، ترجمه عبدالمحمد آیتی، تهران: دفتر نشر فرهنگ اسلامی، چاپ شانزدهم.
[10] سلطانی، ایرج (1393)، «الگوی سرآمدی اخلاقی»،اصفهان: انتشارات ارکان دانش. چاپ دوم.
[11] شاه علی، مهرزاد، علی رشیدپور، اسماعیل کاوسی و اعتباریان، علی اکبر (1394)، الگوی پیاده سازی اخلاق حرفه ای در سازمان های ایران، مدیریت شهری، شماره 39: 406- 393.
[12] شیری، مصطفی (1380)، رابطۀ اخلاق سیاست از دیدگاه امیرالمومنین علی (ع)، پایان نامۀ کارشناسی ارشد علوم سیاسی، دانشگاه امام صادق(ع)، دانشکدۀ معارف اسلامی و علوم سیاسی.
[13] عابدی رنانی، علی (1396)، اخلاق فضیلت سازمانی: کاربرد اخلاق فضیلت در مدیریت، معرفت، شماره 239: 72-61.
[14] فرامرز قراملکی، احد (1393)، درآمدی بر اخلاق حرفه ای، تهران: سازمان مدیریت صنعتی. چاپ هشتم.
[15] فرامرز قراملکی، احد (1394)، سازمانهای اخلاقی در کسب و کار، قم: نشر مجنون، چاپ پنجم.
[16] فرامرز قراملکی، احد (1394)، اخلاق سازمانی، تهران: انتشارات سازمان مدیریت صنعتی، چاپ دوم.
[17] لاوتن، آلن (1384)، «مدیریت اخلاقی در خدمات دولتی»، ترجمه محمدرضا ربیعی مندجین و حسن گیوریان. انتشارات یکان.
[18] لطف پوری، فروزان (1394)، بررسی تاثیر اخلاق سازمانی بر بهره وری نیروی انسانی در جمعیت هلال احمر، پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت دولتی، دانشگاه علوم و تحقیقات تهران، دانشکدۀ مدیریت.
[19] محمدبیگی، ابوالفضل، نرگس محمدصالحی و گلی، محمد علی (1393)، روایی و پایایی ابزارها و روش های مختلف اندازه گیری آنها در پژوهشهای کاربردی در سلامت، مجلۀ دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، دورۀ13، شمارۀ12. ص1170-1153.
[20] محمدی، مسلم و گل وردی، مهدی (1392)، مولفه های اخلاق حرفه ای در سازمان با الگو گرفتن از مبانی دینی، فصلنامۀ اسلام و مدیریت، سال 2، شمارۀ 3، ص180-161.
[21] مشایخی، رضا (1396)، ارسطو، اخلاق نیکو ماک، تهران: نشر دهخدا، چاپ دوم.
[22] مصباحی، مریم و عباس زاده، عباس (1392)، الگوی سیستمی اخلاق حرفه ای در آموزش عالی(تحقیق کیفی)، فصلنامه اخلاق زیستی، شماره 10: 32- 11.
[23] میرزایی، خلیل (1393)، طرح و پایان نامه نویسی، تهران: نشر جامعه شناسان، چاپ چهارم.
[24] هاشمیان، فرزانه (1381)، بررسی ویژگی های اخلاقی مدیران کارآمد در حکومت اسلامی از دیدگاه نهج البلاغه، پایان نامه کارشناسی ارشد، مرکز آموزش مدیریت دولتی استان قم.
[25] هس مر، ال تی (1377)، اخلاق در مدیریت، ترجمه سیدمحمد اعرابی و داود ایزدی، دفترپژوهشهای فرهنگی.
[26] یوسفی، زهره (1391)، بررسی رابطه اخلاق گرائی مدیران و فرهنگ سازمانی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی، پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت آموزشی، دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات تهران، د انشکدۀ مدیریت.
]27[Adelstein, J., Stewart, C., (2016). Code of Ethics: A Stratified Vehicle for Compliance, J Bus Ethics, 138: 53– 66.
]28[ Ananthram, S., Chan, Ch., (2016), Religiosity, Spirituality and Ethical Decision-Making: Perspectives from Executives in Indian Multinational Enterprises, Springer Science Business Media, 843-880
]29[ Kotsopoulou, A., Melis, A., Koutsompou, V.I., Karasalidou, Ch., (2015), E-therapy: The Ethics Behind the Process, International Conference on Communication ,management and information technology, pp. 1-8.
]30[ Riivari, E., Maiija A.L., )2017(, Organizational Ethics Virtues of Innovativeness, springer science-business media Dordrecht, pp.1-17.
]31[ Sampson, T., )2015(,The Effects of Ethical Leadership in Solving Ethical Dilemmas in Real State: an Exploratory Qualitative Study , a dissertation presented in partial fulfillment of the requirements for the degree doctor of philosophy ,Capella university.
]32[ Sapp, S., )2015(, Financial Reporting, Ethics, the Pressures Accountants Experience and Solutions, a dissertation presented in partial fulfillment of the requirements for the degree doctor of business administration,university of phoenix.
]33[ Temengosei, E., )2015(, The Relationships between Corporate Supervisors use of Ethics-Related Actions and Organizational Success, graduate faculty of school of business and technology in partial fulfillment of the requirements for the degree of doctor of philosophy, northcentral university.
]34[ Willard, S., ) 2015(,Year of Ethics, Journal of the association of nurses in aids care. Vol. 26 ,No 3, pp. 1-2.
]35[ Witt, J., )2007(, The Big Pictuer, a Sociology Primer, philip butcher.